Stichting Stip heeft een ANBI-status

Onze doelstelling

Stichting Stip heeft als doel om zo veel mogelijk mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt naar vermogen te laten participeren in de samenleving. Dit doen we door technologie en innovatieve methodes te vinden, ontwikkelen, implementeren en op te schalen, die ondersteunend zijn aan dit doel.

ANBI-status en Belastingvoordelen

Stichting Stip zet zich daarmee in voor het algemeen nut en voldoet aan de vereisten die de Belastingdienst stelt aan ANBI’s. Door de ANBI-status kunnen donateurs en schenkers profiteren van belastingvoordelen, aangezien giften aan een ANBI finaal aftrekbaar zijn. U kunt onze ANBI registratie terugvinden op de website van de belastingdienst onder RSIN-nummer 861983634.

Aanvullende Documenten

Als waarborg van onze transparantie en om u inzicht te bieden in ons functioneren, hebben we de volgende belangrijke documenten beschikbaar gesteld:

Uittreksel KvK

Hier kun je een uittreksel van de KvK downloaden.

Download KvK-uittreksel

Financieel

Hier kun je het financiële verslag van 2023 downloaden.

Download financieel verslag

Hier kun je het laatste activiteitenverslag downloaden.

Download activiteitenverslag

Hier kun je het laatste beleidsplan downloaden.

Download beleidsplan