Een digitale tool die vakmensen hun weg wijst

Voordelen

De Werk en Training assistent werkt in een gevarieerd landschap met verschillende vaardigheden en functies. Deze worden aan een zeer brede doelgroep overgebracht, waaronder personen die moeite kunnen hebben met het opnemen van informatie uit conventionele methodes. Onze app stroomlijnt de informatievoorziening en maakt deze beschikbaar voor gebruikers van alle achtergronden. Het helpt ze op een intuïtieve manier het vak te leren zodat zij sneller aan de slag kunnen.

Nadelen

De inhoud van de app kan (nog) niet makkelijk aangepast worden door een manager in het veld.

Beschrijving

Bij weener groen werken mensen van alle achtergronden, hierdoor kan het soms lastigere zijn om de juiste vakkennis over te brengen. Deze app neemt gebruikers stapsgewijs door de informatie benodigd voor het uitvoeren van hun taken. Dit alles in verschillende talen en aangepast aan de relevante locaties en tijden van het jaar. Hierdoor is de informatie begrijpelijk en gericht voor elke gebruiker.

Status

Op dit moment zijn we hardt bezig de wensen van alle betrokkenen te verzamelen en hierbij een passende oplossing samen te stellen die werkt voor iedereen.

Benodigdheden

De app werkt op de apparaten van zowel de veldmanager als losse tablets die aspiranten kunnen gebruiken terwijl ze de kneepjes van het vak leren.

Ze kunnen een dagje virtueel meelopen met stratenmakers, draaien een avond mee in de keuken van een restaurant of zien bijvoorbeeld hoe het is om in een heftruck te rijden. Via een eenvoudig te bedienen Virtual Reality interface kan de cliënt zelfstandig op zoek gaan naar een passende werkplek.

Klaas NagelCEO & Business Development

Elke 360 graden video geeft een realistische indruk van de werkzaamheden.

Cyril de VroomFounder bij Wij Doen Dingen

De Virtual Reality applicatie verbindt met het internet en is eenvoudig te updaten, zodat alle VR brillen met een druk op de knop voorzien worden van de nieuwste video’s! De 360 graden video’s worden ingeladen vanuit de Cloud.

Lex van SossumManaging Director bij Wij Weten Dingen

Cliënten kunnen een dag virtueel meelopen op een mogelijke werkplek om een passende match te vinden.

Jesper van der MeerPlaatjes- en praatjesmaker

Wil jij jouw organisatie naar een hoger en inclusiever niveau tillen?